maanantai 23. marraskuuta 2015

Ihanaa Joulua!

Hei, olen Kaisa ja olen jouluhörhö. No niin, nyt se on tunnustettu!

Kirjoittelen jo henkiökohtaista blogiani, mutta oon sen verran höpsö jouluilija etten haluais kuormittaa sitä puolta miljoonalla joulupostauksellakaan  joten mietittyäni pitkään ja hartaasti tulin siihen lopputulokseen, että joulu ansaitsee ehdottomasti oman bloginsa.

En ole ollut jouluhörhö aina. Iän myötä olen vaan huomannut odottavani yhä enemmän ja yhä aiemmin joulunajan saapumista ja etenkin lapseni syntymän myötä joulu on saanut lisää ulottuvuuksia. Joulu ei ole vain hyvää ruokaa, lahjojen pohtimista ja koristeiden valitsemista, vaikka nekin puolet jouluun kuuluvat. Joulu on minulle ennen kaikkea mielentila - kun "hyvä, lämmin, hellä on mieli jokaisen" - täynnä läheisyyttä, yhdessäoloa ja kiitollisuutta.Vaikka näitä asioita onkin hyvä muistaa ja vaalia ihan jokapäiväisessäkin elämässä, on joululla aivan erityinen asemansa näiden asioiden juhlistamisessa. Joten:


Ihanaa Joulua! 



Tervetuloa blogini pariin, toivottavasti viihdyt täällä fiilistelemässä seurassani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti